Usługi świadczone przez agencję reklamową

Dzisiejsza reklama na pewno różni się bardzo od tych, z którymi mieliśmy styczność kilkanaście, a nawet kilka lat temu. O ile coraz dalej odbiega ona od dawnych reklam, o tyle coraz bliżej jej do innych komunikatów, w których pojawia się jakiś przekaz.

Często przypomina sztukę użytkową lub wręcz – niejako na marginesie – pełni taką właśnie funkcję. Oczywiście żeby hasło reklamowe czy cała kampania reklamowa miała potencjał do wykorzystywania jej w życiu codziennym, musi ją opracowywać sztab ludzi – nieprzypadkowych i obdarzonych swoistą intuicją. Po to właśnie przyda nam się kreatywna agencja reklamowa, która zajmie się stroną wizerunkową naszej firmy od a do z. Poprowadzi kampanię w mediach, zwróci uwagę na kierunki, w jakich należy podążać, a to wszystko poprzedzi rzetelnymi badaniami rynku i naszej na nim pozycji. Kreatywna agencja reklamowa nie ograniczy się do wymyślenia chwytliwego hasła dla naszego nowego produktu, ale przede wszystkim określi grupę docelową, do której w ogóle warto w tym przypadku kierować swoje komunikaty.

Na tej podstawie zacznie opracowywać strategię marketingową – mamy tu do wyboru wiele rodzajów reklamy, włącznie z tą niewidoczną dla niewprawionego oka – marketingiem szeptanym. Wpisy na forach internetowych czy artykuły sponsorowane to tylko czubek góry lodowej. Dobra agencja przygotuje dla nas wszelkie materiały, jakie mają tworzyć wizerunek firmy – i te graficzne, i filmowe. Poprowadzi też nasze konta na portalach społecznościowych, opracuje logo i inne elementy stanowiące o łatwej identyfikacji naszej marki.

Więcej o danej agencji kreatywnej dowiemy się przeglądając dokładniej jej portfolio (np. www.funktional.pl/pl/portfolio/) lub ofertę. Warto poznać tego typu informacje zanim zdecydujemy się na współpracę.

Leave a Comment